Opmerkingen en klachten

Wij doen er alles aan om je een goed product te leveren en goede, persoonlijke service vinden wij bij Kids Watersport heel belangrijk.

Klachtenprocedure
Mocht je toch niet tevreden zijn over de gang van zaken rondom je bestelling of heb je een andere klacht. Dan verzoeken wij je contact met ons op te namen via klantenservice@kidswatersport.nl.

Als we je klacht dan niet direct kunnen oplossen vragen we je om de klacht op papier te zetten. Je krijgt dan zo snel mogelijk antwoord. We zullen je klacht in ieder geval binnen 14 dagen inhoudelijk beantwoorden. Wij gaan er altijd vanuit dat we het samen kunnen oplossen.

Meer informatie over de klachtenregeling van Kids Watersport vind je in de Algemene Voorwaarden.

Opmerkingen
Heb je een op- of aanmerking? Mis je een bepaald artikel in ons assortiment?
Om onze webwinkel en service te verbeteren zien wij je opmerkingen graag tegemoet op klantenservice@kidswatersport.nl